Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

αποκριάτικο πάρτυ

Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015 έγινε με πολύ κέφι το αποκριάτικο πάρτυ του νηπιαγωγείου μας. Περάσαμε τέλεια με μουσική, χορό και πολλά παιχνίδια!!!! Ευχαριστούμε πολύ τις μανούλες για τον υπέροχο μπουφέ που ετοίμασαν για τα παιδιά! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!! (και αφού δεν μπορώ ακόμα να βάλω φωτογραφίες των παιδιών θα βάλω μία δική μου..)
Ορίστε και ο μπουφές μας!!μμμμ καλή μας όρεξη!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου