Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά θα γίνει στις 9:30π.μ. στην αυλή του νηπιαγωγείου μας!!!
Με αυτό το τρυφερό κείμενο που δανειστήκαμε από το blog συναδέλφου(το νηπιαγωγείο μ' αρέσει πιο πολύ) σας ευχόμαστε μια
καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου