Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

ΧΕΙΜΩΝΑΣ
Νάμαστε πάλι εδώ μετά από την ανάπαυλα των γιορτών....καταρχήν να ευχηθούμε το 2016 να φέρει υγεία, αγάπη, ευτυχία, δημιουργία και πολλά- πολλά χαμόγελα σαν αυτά που βλέπουμε κάθε μέρα στην τάξη από τα παιδικά προσωπάκια!!


Και μια και βρισκόμαστε στην καρδιά του Χειμώνα, αυτή την βδομάδα συζητάμε για τι άλλο..για τον Χειμώνα...μπορεί να μην χιόνισε στην πόλη μας, έριξε όμως χαλάζι, έβρεξε και κάνει κρύο...οι τέλειες χειμωνιάτικες συνθήκες...το Σαββατοκύριακο σίγουρα θα τρέξουμε στα βουνά να παίξουμε με το χιόνι και να φτιάξουμε χιονάνθρωπο, στην τάξη όμως φτιάξαμε ήδη χιονάνθρωπους και χιονισμένα τοπία...




Και συνεχίζουμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου