Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Στα πλαίσια του προγράμματος " Οι Θεοί του Ολύμπου" επισκεφτήκαμε το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου.. μια καταπληκτική εμπειρία τόσο για μας όσο και για τα παιδιά που εντυπωσιάστηκαν με όλα αυτά που είδαν....και ενώ πήγαμε για να δούμε αγάλματα και αγγεία που απεικονίζουν τους θεούς του Ολύμπου, τελικά είδαμε τα εκθέματα σε όλες σχεδόν τις αίθουσες του μουσείου αφού το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν αμείωτο...
Μερικές από τις στιγμές μας στο μουσείο απεικονίζονται στο παρακάτω βίντεο... 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου