Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ...

Αν και ο καιρός θυμίζει περισσότερο καλοκαίρι παρά φθινόπωρο, το δέντρο της αυλής μας έδειξε τα πρώτα φθινοπωρινά σημάδια και μας έδωσε την αφορμή για παρατήρηση και συζήτηση..τι γίνεται στη φύση και ποιες αλλαγές βλέπουμε..
Παρατηρήσαμε και κάποιους πίνακες ζωγραφικής με θέμα το φθινόπωρο και ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας...


 Γίναμε και εμείς ζωγράφοι και φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα ζωγραφικής..









Παίξαμε...
Βάζω τα φύλλα πάνω και κάτω στο δέντρο

Πίνακας διπλής εισόδου με φύλλα


Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα αγαπημένα μας φθινοπωρινά φρούτα..τα γνωρίσαμε, φτιάξαμε φρουτοσαλάτα και τα δοκιμάσαμε , παίξαμε κουκλοθέατρο με τις κούκλες- φρούτα που φτιάξαμε....





χορέψαμε..





Περισσότερες φθινοπωρινές περιπέτειες όταν μας έρθει για τα καλά το Φθινόπωρο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου