ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ...
Παρατηρήσαμε και κάποιους πίνακες ζωγραφικής με θέμα το φθινόπωρο και ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας...
Γίναμε και εμείς ζωγράφοι και φτιάξαμε τον δικό μας πίνακα ζωγραφικής..
Παίξαμε...
Βάζω τα φύλλα πάνω και κάτω στο δέντρο
Και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα αγαπημένα μας φθινοπωρινά φρούτα..τα γνωρίσαμε, φτιάξαμε φρουτοσαλάτα και τα δοκιμάσαμε , παίξαμε κουκλοθέατρο με τις κούκλες- φρούτα που φτιάξαμε....
χορέψαμε..
Περισσότερες φθινοπωρινές περιπέτειες όταν μας έρθει για τα καλά το Φθινόπωρο!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου