ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ....
Οι Χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας φτιαγμένες από επιδέξια μικρά χεράκια!!
Στεφανάκια με πηλό και ζυμαρικά..
Χριστουγεννιάτικα σουπλά..
Άγιος Βασίλης με χάρτινο πιάτο...
Αγγελάκια...
Κάρτα...
Στολισμός πόρτας από την κυρία μας ( να κάνει και αυτή κάτι..όλα εμείς θα τα κάνουμε? )
Ετοιμασίες για την γιορτή μας!!
Φτιάξαμε την πρόσκληση...
Ζωγραφίσαμε τα σκηνικά μας...
Κάναμε και την γιορτούλα μας που ήταν φανταστική...όχι να το παινευτούμε αλλά είμαστε υπέροχοι μικροί ηθοποιοί...τους κάναμε όλους να γελάσουν και τραγουδήσαμε τόσο δυνατά που μας άκουσε ο Άγιος Βασίλης ο οποίος ήρθε και μας μοίρασε δώρα!!
Μετά από όλα αυτά νομίζω χρειαζόμαστε λίγη ξεκούραση!!
Χρόνια Πολλά από όλους μας...θα τα πούμε ξανά του χρόνου!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου