Αγαπητοί γονείς αυτό το blog είχε φτιαχτεί πριν από 3-4 χρόνια με σκοπό την ανάρτηση δραστηριοτήτων που κάναμε στο σχολείο.
Το ενεργοποιούμε ξανά λόγω των τωρινών συνθηκών και για λόγους επικοινωνίας με εσάς και τα παιδιά μας.
Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την δύσκολη καθημερινότητα που βιώνουμε όλοι, λίγο πιο ανάλαφρη και να φέρουμε τα παιδιά έστω και από εδώ λίγο πιο κοντά σε εμάς και το σχολείο.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία και υπομονή!!
Το ενεργοποιούμε ξανά λόγω των τωρινών συνθηκών και για λόγους επικοινωνίας με εσάς και τα παιδιά μας.
Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την δύσκολη καθημερινότητα που βιώνουμε όλοι, λίγο πιο ανάλαφρη και να φέρουμε τα παιδιά έστω και από εδώ λίγο πιο κοντά σε εμάς και το σχολείο.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία και υπομονή!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου