Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ...

Ζωγραφίσαμε τα σκηνικά μας...




















Φτιάξαμε την πρόσκλησή μας.....




Κάναμε και τις τελευταίες μας πρόβες..και είμαστε έτοιμοι για την γιορτούλα μας!!!!!!!!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου