ΕΝΤΟΜΟΖΟΥΖΟΥΝΙΣΜΑΤΑ
Άνοιξη!! και μέσα σε όλα τα ωραία της εποχής έχουμε και τα έντομα..που για εμάς τους μεγάλους μπορεί να είναι αηδιαστικά και ενοχλητικά, για τα παιδιά είναι όμως ένα ακόμη αγαπημένο θέμα συζήτησης και παρατήρησης.Πολλά πράγματα να πουν που δεν τα προλαβαίνεις..και μετά από μια εποικοδομητική συζήτηση ήρθε η ώρα να τα παρατηρήσουμε!! Βγήκαμε στην αυλή και είδαμε δυστυχώς μόνο πασχαλίτσες και μυρμηγκάκια..και ένα ψόφιο σβούρο! Η πασχαλίτσα έγινε για λίγη ώρα το πειραματόζωό μας..είδαμε τα χρώματά της, τις κεραίες της και τα ποδαράκια της με ένα μεγεθυντικό φακό..μετά την αφήσαμε να φύγει για να πάει στην μαμά της, μπήκαμε στη τάξη και ψάξαμε στο διαδίκτυο εικόνες με έντομα..και τί δεν βρήκαμε!!! μέλισσες, πεταλούδες, λιβελλούλες, σκαθάρια, ψύλλους, ψείρες, πυγολαμπίδες, τζιτζίκια και άλλα πολλά..και για όλα είχαν κάτι να πουν.
Και επειδή μας αρέσουν πολύ τα παζλς αποφασίσαμε τις εικόνες αυτές να τις φτιάξουμε παζλ στον υπολογιστή με την εφαρμογή jigsaw για να μπορούμε να τα παίζουμε συνέχεια.
ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ ΠΥΓΟΛΑΜΠΙΔΑ ΛΙΒΕΛΛΟΥΛΑ
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και φτιάξαμε πολύχρωμες πεταλούδες με τα φίλτρα καφέ που είχαμε κρατήσει από το βάψιμο των πασχαλινών αυγών.
Ευκαιρία να μιλήσουμε και για την συμμετρία..για να το καταλάβουμε χρωματίσαμε με τέμπερες το ένα από τα δύο φτερά της πεταλούδας, την διπλώσαμε στη μέση και ιδού το μαγικό αποτέλεσμα!!
Για να μην μείνουν παραπονεμένες οι μελισσούλες φτιάξαμε και μια κυψέλη με πολλές-πολλές μέλισσες.
Στο τέλος παίξαμε και τραγουδήσαμε αγαπημένα παιχνίδια και τραγούδια με θέμα τα έντομα...
Άνοιξη!! και μέσα σε όλα τα ωραία της εποχής έχουμε και τα έντομα..που για εμάς τους μεγάλους μπορεί να είναι αηδιαστικά και ενοχλητικά, για τα παιδιά είναι όμως ένα ακόμη αγαπημένο θέμα συζήτησης και παρατήρησης.Πολλά πράγματα να πουν που δεν τα προλαβαίνεις..και μετά από μια εποικοδομητική συζήτηση ήρθε η ώρα να τα παρατηρήσουμε!! Βγήκαμε στην αυλή και είδαμε δυστυχώς μόνο πασχαλίτσες και μυρμηγκάκια..και ένα ψόφιο σβούρο! Η πασχαλίτσα έγινε για λίγη ώρα το πειραματόζωό μας..είδαμε τα χρώματά της, τις κεραίες της και τα ποδαράκια της με ένα μεγεθυντικό φακό..μετά την αφήσαμε να φύγει για να πάει στην μαμά της, μπήκαμε στη τάξη και ψάξαμε στο διαδίκτυο εικόνες με έντομα..και τί δεν βρήκαμε!!! μέλισσες, πεταλούδες, λιβελλούλες, σκαθάρια, ψύλλους, ψείρες, πυγολαμπίδες, τζιτζίκια και άλλα πολλά..και για όλα είχαν κάτι να πουν.
ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ ΠΥΓΟΛΑΜΠΙΔΑ ΛΙΒΕΛΛΟΥΛΑ
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας και φτιάξαμε πολύχρωμες πεταλούδες με τα φίλτρα καφέ που είχαμε κρατήσει από το βάψιμο των πασχαλινών αυγών.
Ευκαιρία να μιλήσουμε και για την συμμετρία..για να το καταλάβουμε χρωματίσαμε με τέμπερες το ένα από τα δύο φτερά της πεταλούδας, την διπλώσαμε στη μέση και ιδού το μαγικό αποτέλεσμα!!
Για να μην μείνουν παραπονεμένες οι μελισσούλες φτιάξαμε και μια κυψέλη με πολλές-πολλές μέλισσες.
Στο τέλος παίξαμε και τραγουδήσαμε αγαπημένα παιχνίδια και τραγούδια με θέμα τα έντομα...






good for you.....well done.....εμείς ζουζούνια εδώ που είμαστε....τίποτα...ούτε για δείγμα....ε...τα'χουμε τρομάξει.....τι να σου κάνουν κι αυτά.....
ΑπάντησηΔιαγραφή