28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Αφού μιλήσαμε για τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου 1940 βλέποντας σχετικές εικόνες και ντοκυμαντέρ από τον υπολογιστή και μελετώντας τον χάρτη της Ελλάδας και της Ευρώπης, επικεντρωθήκαμε στην έννοια της Ειρήνης και πως την αντιλαμβανόμαστε..παίξαμε ένα αυτοσχέδιο θεατρικό με 2 ομάδες..στην μία ομάδα είναι παιδιά που ζουν σε χώρα που έχει Ειρήνη και στην άλλη παιδιά που ζουν σε χώρα με πόλεμο..τα συμπεράσματα, οι προβληματισμοί και οι απόψεις που προέκυψαν πολλές και καταγράφηκαν σε σύννεφα λέξεων στον υπολογιστή..
ένα σύννεφο λέξεων για την Ειρήνη..
αποφασίσαμε ότι μας αρέσει η Ειρήνη και φτιάξαμε τα παιδάκια της για να το δείξουμε και στους γονείς μας..(ιδέα από blog συναδέλφου)
και φυσικά φτιάξαμε και την Ελληνική σημαία με την ευχή η Ελλάδα μας να έχει πάντοτε ΕΙΡΗΝΗ!!!


Well done....Μπράβο σας....!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή