Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

ΝΕΡΟ Ο ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ
 Την εβδομάδα που πέρασε ασχοληθήκαμε με το νερό...ξεκινήσαμε κατανοώντας τον κύκλο του νερού..είδαμε βιντεάκια στο youtube...


 

 δραματοποιήσαμε την ιστορία,κάναμε τα πειράματά μας και  μια ομαδική κατασκευή..

Στη συνέχεια μιλήσαμε για την χρησιμότητα του νερού και τι πρέπει να προσέχουμε στη χρήση του..
σε ποιες μορφές το βρίσκουμε(στερεά, υγρή,αέρια) και που.. ποια υλικά βυθίζονται, ποια επιπλέουν και ποια διαλύονται στο νερό... μάθαμε το Ν,ν του νερού και κάναμε κατασκευή..



 και μας άρεσε πάρα πολύ το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου '' Από που είσαι ποταμάκι" μελοποιημένο από τον Γιάννη Ζουγανέλη..

2 σχόλια: