Την Πέμπτη 5-3-2015 παρακολουθήσαμε στο νηπιαγωγείο μας κουκλοθέατρο με θέμα:
ΣΣΣ!! η παράσταση αρχίζει!!
Η μαμά τριανταφυλλένια και τα υπόλοιπα λουλούδια του κήπου προσπαθούν να πείσουν το μικρό τριανταφυλλάκι να ανθίσει....
Μάταια όμως.....
Ώσπου μια μέρα μια μελισσούλα κάθησε να ξεκουραστεί πάνω του..έγιναν φίλοι και η μελισσούλα του μίλησε για τα ωραία πράγματα που είδε στον κόσμο από τα ταξίδια της..
Η φιλία της και η αγάπη της έκαναν το θαύμα..και το τριανταφυλλάκι μας άνθισε!!
και έγινε ένα πολύ όμορφο κόκκινο τριαντάφυλλο που κράτησε για πάντα στην καρδιά του την φίλη του την μελισσούλα!!!!!!!!
"Το τριανταφυλλάκι που δεν ήθελε να ανθίσει".
Μια υπέροχη ιστορία για την δύναμη της φιλίας πλαισιωμένη με πολύ ωραία μουσική και σκηνικά, με πρωταγωνιστές κούκλες τόσο ρεαλιστικές που προκάλεσαν το αμείωτο ενδιαφέρον των παιδιών και ποικίλα συναισθήματα!!ΣΣΣ!! η παράσταση αρχίζει!!
Μάταια όμως.....
Ώσπου μια μέρα μια μελισσούλα κάθησε να ξεκουραστεί πάνω του..έγιναν φίλοι και η μελισσούλα του μίλησε για τα ωραία πράγματα που είδε στον κόσμο από τα ταξίδια της..
Η φιλία της και η αγάπη της έκαναν το θαύμα..και το τριανταφυλλάκι μας άνθισε!!
και έγινε ένα πολύ όμορφο κόκκινο τριαντάφυλλο που κράτησε για πάντα στην καρδιά του την φίλη του την μελισσούλα!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου