Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Με αφορμή τους χαρταετούς μιλήσαμε για τον ρόμβο και το πολύγωνο και κάναμε μια επανάληψη στα υπόλοιπα σχήματα που έχουμε μάθει. Παίξαμε παιχνίδια με τα σχήματα, κάναμε ομαδοποιήσεις και ταξινομήσεις και στο τέλος γίναμε μεγάλοι ζωγράφοι και αναπαραστήσαμε ένα πίνακα του Kandisky...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου