Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ

Αυτό τον μήνα δουλέψαμε στο νηπιαγωγείο το πρόγραμμα αγωγής υγείας:
 "εμείς και τα συναισθήματά μας".
 Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν τα παιδιά να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους καθώς και να συμπάσχουν στα συναισθήματα των άλλων.Οι δράσεις μας πολλές ,μερικές από τις οποίες θα αναφερθούν παρακάτω.
Ξεκινήσαμε με τα βασικά συναισθήματα (χαρά-λύπη-φόβος-θυμός).Μιλήσαμε για τα πράγματα που μας κάνουν να αισθανόμαστε αυτά τα συναισθήματα και τα αποτυπώσαμε σε αφίσες.


Φτιάξαμε το θυμόμετρο και εξασκήσαμε τεχνικές για την διαχείριση του θυμού.


Μιλήσαμε για τους φόβους μας, τους ζωγραφίσαμε σε μπαλόνια και τους αφήσαμε να πετάξουν ψηλά...
Φτιάξαμε ονειροπαγίδες για να φυλακίσουμε τα άσχημα όνειρα..

Κατσκευάσαμε κούκλες συναισθημάτων και παίξαμε με αυτές!



Στη συνέχεια μιλήσαμε  και για ποιο σύνθετα συναισθήματα (έκπληξη-ικανοποίηση-ευτυχία-ζήλεια-απογοήτευση κ.τ.λ.).
Φτιάξαμε τον τροχό των συναισθημάτων και παίξαμε παιχνίδι μίμησης.

Ξεχωρίσαμε τα συναισθήματα σε θετικά και αρνητικά και φτιάξαμε αφίσες με εικόνες που βρήκαμε από το διαδίκτυο

 Βρήκαμε λέξεις που ταιριάζουν στα θετικά συναισθήματα και φτιάξαμε στον υπολογιστή ένα σύννεφο λέξεων σε σχήμα καρδιάς


Παίξαμε και ένα παιχνίδι με το ζάρι των συναισθημάτων!

Στο τέλος κόψαμε λουλούδια,γράψαμε τα συναισθήματα και φτιάξαμε τον δικό μας κήπο των συναισθημάτων!! Έναν κήπο που έχει λουλούδια από όλα τα συναισθήματα γιατί όλα είναι μέσα στη ζωή μας!!


Θυμόμαστε πάντα: τα συναισθήματα είναι για να τα μοιραζόμαστε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου