45ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Σελίδες
Αρχική σελίδα
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΓΟΝΕΙΣ
ΠΑΡΑΜΥΘΙ - ΜΥΘΙ - ΜΥΘΙ...
Δευτέρα 4 Μαΐου 2015
Μετά από αρκετό καιρό λόγω ανειλλημένων υποχρεώσεων και πάλι εδώ!!!! Και φυσικά σας ευχόμαστε καλό μήνα με ένα ωραίο στεφάνι που μας έφερε μια μανούλα στο νηπιαγωγείο!!!
2 σχόλια:
Eirini Solakaki
8 Μαΐου 2015 στις 7:09 μ.μ.
Έχετε ένα βραβειάκι κι από μας...καλή συνέχεια...
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
45 Νηπιαγωγείο Ηρακλείου
12 Μαΐου 2015 στις 10:56 μ.μ.
Ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Έχετε ένα βραβειάκι κι από μας...καλή συνέχεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε!!!!!!!!!!!!
Διαγραφή