Το διάστημα μετά το Πάσχα δουλέψαμε το δεύτερο πρόγραμμα αγωγής υγείας με τίτλο ''Υγιή δοντάκια με αστραφτερά χαμόγελα".
Πολλές οι δραστηριότητες αλλά θα αναρτήσω μόνο ένα ηλεκτρονικό βιβλίο που φτιάξαμε με τα παιδιά με τίτλο:
"Η παρεούλα του 45ου Νηπιαγωγείου παρουσιάζει τις συμβουλές για καθαρά δοντάκια με ωραία χαμογελάκια" και το οποίο συνοψίζει όλα όσα έμαθαν τα παιδιά για το θέμα.
Μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας εδώ
Μπορείτε να το διαβάσετε πατώντας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου