Τρίτη 12 Μαΐου 2015
Γιορτή της μητέρας...μια μέρα ξεχωριστή για μια μαμά ξεχωριστή και μοναδική..τη μαμά όλων μας..μια μέρα δεν φτάνει για να της δείξουμε την αγάπη και την ευγνωμοσύνη μας..πρέπει να τα εκφράζουμε με λόγια και με πράξεις συνέχεια.. γιατί η μαμά μας δεν σταματά ποτέ να μας αγαπά και να μας φροντιζει ακόμα και όταν μεγαλώσουμε...
Αυτά τα μηνύματα προσπαθήσαμε να δώσουμε στα παιδιά για την γιορτή της μητέρας.. μιλήσαμε για τις μανούλες μας, φτιάξαμε κατασκευές στις οποίες βάλαμε όλη μας την αγάπη(αλλά η ξεχασιάρα κυρία μας ξέχασε να βγάλει φωτογραφίες), διαβάσαμε ένα ωραίο παραμύθι και είπαμε τι είναι η μαμά μας για εμάς..όλα αυτά τα ωραία λογάκια που είπαν τα παιδιά μπήκαν σε μια καρδούλα στον υπολογιστή για να την βλέπουμε κάθε μέρα και να μας θυμίζει την αγάπη της μαμάς όταν το ξεχνάμε..όταν είμαστε θυμωμένοι μαζί της γιατί μας φώναξε ή γιατί δεν μας έκανε το χατήρι..γιατί και τότε η μαμά μας αγαπάει και μας νοιάζεται!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΝΟΥΛΑ!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου